DeepDive trajectVerbindend Verkopen

Het 8-maanden coaching programma waarin jij je eigen sales strategie opstelt, een krak wordt in sales content schrijven én het voeren van sales gesprekken. Zodat verkopen niet langer voelt als trekken en sleuren, jij ruim vooraf je agenda volboekt met ideale klanten én je zo je jaaromzet haalt. De volgende ronde start in september 2023.
Ja, dit heb ik nodig!

Issues van klanten voor ze in het traject stappen...

😖 Je vindt het moeilijk om de meerwaarde van jouw expertise of dienst duidelijk over te brengen. Je hebt het gevoel dat potentiële klanten aan andere zaken bereid zijn om geld uit te geven, maar als het op jouw expertise aankomt het snel ‘te duur’ wordt gevonden.😖 Klanten komen via via bij jou terecht, maar je hebt hier geen vat op. Je neemt een afwachtende houding aan en hoopt dat er instroom komt. Er is geen plan.😖 Wanneer mensen niet via via komen, heb jij het gevoel dat je jezelf moet bewijzen als expert. Het gesprek voelt dan aan alsof je hen moet overtuigen van iets waar ze zelf de waarde niet van inzien.😖 Jezelf moeten verkopen is de reden waarom je soms twijfelt of ondernemen wel iets is voor jou.😖 Je krijgt aanvragen, maar deze matchen niet 100% (of zelfs niet) met wat je graag doet. Je laat je te vaak verleiden om hier toch ‘ja’ op te zeggen. Waardoor je te vaak samenwerkt met klanten die teveel energie vragen.😖 Zonder doel op social media posten gaat vanzelf. Vanaf je jezelf oplegt dat je content moet maken om klanten aan te trekken, blokkeer je. Weet je plots niet wat te vertellen en twijfel je aan alles waardoor er geen letter op papier verschijnt.😖 Tot nu toe ging verkopen vanzelf, maar je merkt dat je doelgroep en aanbod aan het veranderen zijn. Je onderneming is klaar voor de volgende stap, maar die uitdagendere klanten aantrekken, geeft je teveel angst. Je hebt geen flauw benul hoe je dat gaat aanpakken. Je huidige aanpak trekt enkel de klanten aan die je bent ontgroeid.😖 Je hebt al veel kennis verzameld rond marketing en sales, maar het lukt je maar niet om dit in de praktijk om te zetten. Je mist iemand die letterlijk meekijkt naar wat je schrijft, je bijstuurt, die echt vraagt naar “waar blijft dat”?😖 Via social media of andere kanalen wordt er enthousiast op je ideeën of aanbod gereageerd, maar als het puntje bij paaltje komt, stappen er in verhouding zeer weinig klanten in. Je hebt geen idee hoe dit komt en hoe je hier verandering in kan brengen.

Het ligt niet aan u.

Te vaak trekken we de conclusie dat het aan ons aanbod ligt. Of dat je gewoon niet gemaakt bent om te verkopen. Omdat de voorbeelden van de extraverte verkoper met zotte bonussen, kortingen en luid geroep onze social media overheerst.Maar wat als verkopen helemaal niet hoeft af te hangen van trucjes? Van psychologische spelletjes? Van mensen vastklampen als piranha en pas loslaten als je een ‘ja’ hebt gekregen?

Verkopen hoort niet aan te voelen als overtuigen

Wat als ik u vertel dat elke klant die een kennismakingsgesprek met jou boekt al voor 80% zeker kan zijn dat ze met jou willen samenwerken? Dat dit gesprek puur draait om de klant. Luisteren naar wat zij nodig hebben. Vertellen hoe jouw aanbod daar een antwoord op geeft én afchecken of jij wel met deze klant wil samenwerken.‘Overtuigen’ is niet iets dat jij in zo’n gesprek hoeft te doen. Daar dient jouw externe communicatie voor. Alles wat jij over jezelf en je aanbod vertelt op je sociale media, website, in je e-mails…Als jij duidelijk communiceert wat jouw visie is, wat jou uniek maakt, waar jij voor staat… trek jij énkel ideale klanten aan.Klanten die:🤩 absoluut met jou willen samenwerken🙌 de meerwaarde van jouw expertise zien💰 daar de correcte prijs voor willen betalen
Dat is dan ook ons ultieme doel: jouw sales proces zo optimaliseren dat je enkel ideale klanten aantrekt waar jij energie van krijgt. Dat je ruim vooraf je agenda vult. En jij het vertrouwen hebt om de leiding te nemen in dit proces en ‘nee’ te zeggen wanneer jij de match niet voelt.

Na het DeepDive traject

🚀  Heb jij het zelfvertrouwen om jezelf ‘expert’ te noemen en besef je dat je niet alles hoeft te zijn voor je klanten. Gedaan met jezelf constant te moeten bewijzen 🚀 Durf jij de leiding te nemen in een kennismakingsgesprek en kan jij hun noden koppelen aan de meerwaarde dat jouw aanbod hen te bieden heeft. 🚀 Weet jij heel goed wat je voor klanten kan betekenen en hoe je dit naar de buitenwereld onder woorden kan brengen om de juiste klanten aan te trekken. 🚀 Heb jij een duidelijk zicht op wat je wanneer wil verkopen om op een geruste en gestructureerde manier jouw omzetdoel te behalen. 🚀 Is het voor jou duidelijk hoe je een sales plan kan opstellen om jouw aanbod gericht te verkopen. En dit niet langer van de moment af te laten hangen zodat maandelijkse sales stress verleden tijd wordt. 🚀 Kan jij je klanten een top kwaliteit blijven garanderen doordat je de tijd hebt om naast je werk “on top of your game” te blijven én energie kan bijtanken bij je gezin, partner, vrienden of familie. Zonder aan omzet in te boeten. Integendeel. 💰
Ja, ik wil een vrijblijvend gesprek!

Mijn stappenplan? Het DeepDive programma 🤩

In dit traject gaan we voor een blijvende impact op jouw onderneming. Daarom werken we 8 maanden nauw samen aan jouw sales skills. Zodat jouw kijk op verkopen compleet is veranderd na onze samenwerking. En jij met zelfvertrouwen en plezier kan verder bouwen aan jouw business. En het mooie is: je wordt vollenbak persoonlijk ondersteund zonder het prijskaartje van 8 maanden 1-op-1 coaching.
Ja, ik wil een vrijblijvend gesprek!

⏰ We starten in september 2023. Er zijn nog 5 plekjes.

Wat zit er in het programma?

Verkoopstoolkit

In deze toolkit zit alles waarmee jij jouw verkopen voor al jouw trajecten of cursussen kan plannen én succesvol uitvoeren. We zorgen ervoor dat jouw marketing acties effectief je sales aandrijven. Zodat jij naast deze zorgvuldige gekozen momenten niet met je sales moet bezig zijn, maar kan genieten van jouw job als ondernemer. Dat jij je kan focussen op je klanten en het verder uitdiepen van jouw expertise. Genieten van de vrijheid dat ondernemen met zich meebrengt ipv dat de stress rond verkopen een schaduw over jouw onderneming werpt.

Sales Strategie werksessies

Samen bepalen we jouw unieke salesstrategie zodat jij je niet langer hoeft te bewijzen bij potentiële klanten. Enkel de klanten die voelen dat ze jouw expertise en persoonlijkheid nodig hebben om vooruit te geraken, contacteren jou. Omdat zij ab-so-luut met jou willen samenwerken. Verkopen is niet langer pushy, draait niet meer om overtuigen en al helemaal niet om jou en jouw aanbod. Maar om de vraag van de klant en hoe jij hen daarbij kan helpen én of jij hen daarbij wil helpen. Geen trekken en sleuren, maar verkopen vanuit die passie die jij voelt om mensen te helpen. Hoe doen we dat? Door samen een sales jaarplan op te stellen, je positionering duidelijk te maken, van jou een krak te maken in sales content schrijven én het voeren van sales gesprekken.

Mastermind calls

Elke 2 weken zien we elkaar in een Mastermind call met max. 4 andere deelnemers. Zodat jij al jouw challenges kan voorleggen, gefocust blijft en stap voor stap de juiste acties neemt. Geen vraag blijft onbeantwoord. Je bent géén nummer. Je gaat voelen wat het is om een support groep te hebben waar je altijd op terug kan vallen. Die jouw vragen begrijpen, een perspectief van buitenaf bieden en altijd klaarstaan met motiverende woorden.

4 x 1-op-1 call

In een 1-op-1 Kick-Off call bespreken we wat jouw challenges en prioriteiten zijn de komende 8 maanden. Zodat jij gericht aan de slag kan en direct resultaat ziet. En de ongelofelijke bibliotheek aan kennis over verkopen dat dit traject is, jou niet overweldigt. Je gaat leren waar je best op focust wanneer je sales een boost nodig hebben en welke zaken overbodig zijn.Daarnaast interview ik jou halverwege het traject over jouw expertise. Omdat we zo nauw samenwerken, weet ik welke vragen ik kan stellen om jouw goud naar boven te halen. Zodat jij dit interview kan inzetten als video content én ter inspiratie voor jouw sales communicaties.Verder heb je 2 noodcalls waar je een jaar lang gebruik van kan maken. Ideaal op momenten wanneer je voelt dat je een extra paar ogen en brein kan gebruiken.

Templates met hopen

Dit traject zit vol templates, scripts en checklists waar je mee aan de slag kan in het voeren van je sales gesprekken en het schrijven van jouw sales communicaties. Denk aan sales pagina's, e-mails, social media posts, webinars, challenges... Templates waar jij je eigen draai aan kan geven. Zodat je de klanten aantrekt die bij jou passen. En jij direct kan overgaan tot actie en verkopen niet langer uit de weg gaat. Deze tools zijn jouw vangnet waar je altijd op terug kan vallen.

Persoonlijke feedback

In dit traject kan je al jouw sales communicaties (posts, e-mails, sales pagina's...), pitches en gesprekken indienen voor feedback. Zodat jouw boodschap specifieker en sterker wordt. En je vertrouwen krijgt in je eigen kunnen. Dit onderdeel van het traject is GOUD waard. Je leert hier hoe je goede sales content schrijft. Iets wat jij voor de rest van je carrière in kan zetten. Voor eender welk aanbod, op eender welk kanaal en op eender welk level jij zit met jouw onderneming.

Wat is jouw investering voor het DeepDive programma?

(of 3 x € 1.600 excl. btw, 6 x € 800 excl. btw)

Ja, ik wil een vrijblijvend gesprek!

Een blik achter de schermen

In deze video deel ik de tijdslijn van het traject, vertel ik wat je van elke sessie kan verwachten en laat ik je alvast de online verkoopstoolkit zien.
Ja, ik wil meedoen!

Elke kon een 'Tomorrowland belevenis' van haar lancering maken

Elke Van den Ende heeft aan de hand van de DeepDive een lanceringsplan uitgewerkt voor een online cursus die ze samen met Kaat en Leentje heeft uitgewerkt. Ze hebben deze cursus in de eerste verkoopronde aan 160 fotografen verkocht. 🤯

De eerste minuut dat de deuren open waren, vlogen de 20 early birds zelfs al de deur uit. Terwijl hun initiële doel van 30 deelnemers al een maximum leek. In deze podcast vertelt elke hoe ze de DeepDive hierbij gebruikt heeft.

Elke geeft enorm interessante informatie over haar kijk op verkopen en ‘expert zijn’. Wil je enkel haar ervaring m.b.t. de DeepDive beluisteren? Spoel dan door naar 36:50.

Ja, dat wil ik ook!

Quotes uit de aflevering:

“De DeepDive gaf een ongelofelijke houvast in het voorbereiden van de lancering. Het gaf een duidelijk plan van wat we wanneer gingen laten zien. Wat de belangrijkste vragen waren die we moesten beantwoorden… “ “Je surft tijdens het verkopen vaak mee op de energie van mensen en als er dan weinig vraag komt, is het heel gemakkelijk om te denken dat er niemand is geïnteresseerd. En er gewoon over te zwijgen. Maar door op voorhand een plan te hebben, deed de respons er bijna niet toe. We bleven gewoon delen en vertellen en dat heeft duidelijk heel hard gewerkt. Er waren mensen aan het lachen van “dat heeft hier echt een Tomorrowland-effect” en ze waren aan het vertellen dat ze ontzettende fomo kregen. Ze hadden het gevoel dat de cursus heel hard de moeite waard ging zijn.” “Zonder de DeepDive zouden we dit veel minder gestructureerd hebben aangepakt, minder voorbereid, minder doelgericht, minder vanuit de noden van de fotografen die we wilden bereiken. Dan zou het veel wispelturiger zijn geweest. Terwijl nu alles niet vooraf klaar lag, maar het lag wel vast op welke momenten we iets gingen delen en richtlijnen van wat we konden delen. Dat was nodig. Want het is echt een grote cursus met een groot doelpubliek. Zonder zou het chaos geweest zijn.”
“Wat ik uit de DeepDive heb meegenomen is dat je zeer effectief, efficiënt en doelgericht kan verkopen zonder dat het goedkoop of onoprecht aanvoelt. Dat het echt vertrekt vanuit ‘kan ik u hiermee helpen’ en daarover in gesprek gaan. Want er zijn ook mensen die soms een zetje nodig hebben. Dat gaat niet over overtuigen van iets dat ze niet nodig hebben, maar wel meer over ‘nog niet durven’ of vragen hebben of dat ze zichzelf nog laten tegenhouden door gedachten als ‘ik ben hier nog te amateuristisch voor’, ‘ik verdien dit niet’, ‘ik durf nog niet investeren’… En daar dan oprechte conversaties over voeren. (…) Die gesprekken durven aangaan. Vragen durven stellen. En soms ook durven uitkomen bij “oké, dit is niet voor jou”. Ik ga niet pushen als ze aangeven dat ze er geen ruimte voor hebben. Misschien dat we dan in de toekomst elkaar nog horen."(...)“Vanuit veel integriteit en de oprechte wil om mensen te helpen, vanuit je expertise in conversatie gaan bij mensen. Dat is meer hoe ik verkopen nu zien. En dat heeft gigantisch goed gewerkt. En het is fijn om dat te ervaren. Dat je er ook een mega succes uit kunt halen zonder dat je uw waarden en principes achter u moet laten.”
“Ik begon te voelen dat ik met nieuwe dingen bezig was die minder evident zijn en waarvan mensen minder overtuigd zijn dat ze dat nodig hebben. Of dat ze er absoluut bij willen zijn. En waardoor er meer van mijn kant moest komen. Om uit te leggen wat het juist was en hoe het in elkaar zat. Daarmee dat lanceren en verkopen meer op mijn radar kwam. En niet gewoon doen wat voor mij klopt of wat ik leuk vind. En er meer over nadenken.Waar ik geen fan van ben, is een heel Amerikaanse, plat commerciële aanpak. Dat spreekt mij niet aan als persoon. Dat is niet hoe ik naar buiten wil komen en niet hoe mijn klanten willen aangesproken worden. Ik vond het dan heel fijn dat de DeepDive heel concreet is, veel handvaten geeft, maar het vertrekt ook vanuit integriteit en oprechtheid. En dat komt er eerst: 'zo kan je mensen verder helpen' en niet 'zo kan je er veel geld aan verdienen'.”
“De DeepDive is geen keurslijf. Het is meer een leidraad die je zelf nog invulling kan geven. Waar je veel creativiteit en persoonlijkheid in kan steken. Het is geen vaste methode die u ligt of niet ligt. Het is meer een structuur die je aanbiedt. En inzichten. Waardoor je er zelf nog heel veel kanten mee op kunt. Ik hoor rondom mij veel van “wat moet ik doen” en dat zijn dan reels, dansen en naar dingen wijzen. Dat is het niet voor mij. (…)Ik denk dat veel mensen zich daar in gevangen voelen. Dat ze met hun aanbod meer naar buiten willen komen, maar dat niet willen doen. (…)Je kan proberen om uit je comfortzone te komen en dingen uitproberen, maar als je het gevoel hebt dat het totaal niet voor jou is, gaan mensen dat ook voelen en er ongemakkelijk van worden. Dat is fijn in de DeepDive. Je zegt niet ‘dit is de methode die het beste werkt’. Het gaat meer over het contact met mensen, hoe je in gesprek gaat, hoe je de juiste onderwerpen vindt om over te praten.”
“Iedereen die zijn eigen manier wil vinden om op een duurzame manier te communiceren over haar aanbod. En daar goed over wil nadenken, heel doelgericht. En die deze houvast kunnen gebruiken. Er zijn mensen waarbij het heel intuïtief loopt. Ik heb dat ook lang zo gedaan, maar ik denk dat het nooit kwaad kan om deze kennis achter de hand te hebben. Want er gaat altijd voor iedereen een moment komen waarop het moeilijker wordt of dat het minder loopt. En voor mij is dit een heel nuttige investering geweest. Ik heb dat er minstens tientallen keren uitgehaald. Ik voelde toen zelfs geen onmiddellijke nood en toch heeft het mij heel hard verder geholpen. Maar als die nood er dus maar ergens is, zou ik niet te hard aarzelen en het gewoon doen.”

Wat Katrien uniek vindt aan de DeepDive:

“Het pad dat je loopt van nadenken over ‘wat is mijn aanbod en wie zijn mijn klanten’ is dat duidelijk en maak ik dat niet ingewikkeld? Tot die gesprekken. Er zit heel veel in. Het is niet alleen content delen en gesprekken voeren, maar het is heel de flow van A tot Z en dat je dat op het einde van het traject mooi in een plan hebt. .. Nu heb ik een soort plan waar ik altijd naar terug kan grijpen. Dat vind ik een troef. Ik weet heel goed hoe en waarom ik dat plan maak. Ik heb niet meer het gevoel dat ik willekeurige acties uitvoer, maar het echt ‘alles’ omvat.”

Wat Natalie uniek vindt aan de DeepDive:

"Het is een groepstraject, maar het voelt intensiever. Het is met heel veel persoonlijke en goede begeleiding en opvolging. Anderen bieden misschien wel aan om vragen in te sturen, maar dat is minder intensief. Hier worden echt hele teksten nagelezen, de mastermind calls, WhatsApp ondersteuning…. je zit er echt wel heel kort op."
Ja, ik wil is babbelen

Meer ervaringen van klanten lezen? Dat kan hier.

Nog niet helemaal zeker?

Als je zo ver op deze pagina bent geraakt, wil dat maar één ding zeggen.... je bent héél geïnteresseerd maar twijfelt nog of de DeepDive wel iets voor jou is.

In deze 5 blogposts vertel ik jou alles wat je nog moet weten over het traject

In deze blogpost vertel ik:👉 hoe ik met Studio Sociaal ben begonnen👉 waarom puur online cursussen verkopen niet werkte voor mij👉 tegen welke muur ik al snel botste bij het verkopen van mijn 1-op-1 trajecten👉 hoe ik (en mijn klanten) mijn trajecten nu verkoop en zo mijn jaaromzet haal
In deze blogpost vertel ik meer over:👉 de 6 pijlers waar we samen op werken👉 de Mastermind groepjes waarin je verdeeld wordt👉 hoe ik 5/7 bereikbaar ben en jou ondersteun👉 hoe jij al je content met mij kan delen ter feedback👉 waarom de sales kennis die jij in dit traject leert, tijdloos is en jij deze eindeloos kan blijven herhalen, ongeacht het level van je onderneming
In deze blogpost vertel ik wie het meeste uit de DeepDive kan halen.Al is dat helaas niet zo zwart-wit.Veel hangt af van je doelgroep, je dienst, maar ook van jou als persoon.De reviews op deze pagina kunnen jou alvast een goed beeld geven van wat voor ondernemers het meeste baat hebben bij dit traject.Twijfel je? Aarzel dan niet om mij te contacteren via marijke@studiosociaal.be
Kort samengevat: wanneer zijn wij een match (en wanneer niet)?✨ als jij vooral wil verkopen vanuit integriteit en de oprechte wil om mensen verder te helpen❌ en niet wil verkopen met enkel focus op 'zo kan ik er veel geld mee verdienen'✨ als jij belang hecht aan het kwalitatief spenderen van je tijd met je klanten, jezelf en je familie/vrienden❌ en niet vooral wil 'gaan gaan gaan', werken voor jou op de (gedeelde) eerste plaats staat en je graag het ene aanbod achter het andere wil verkopen✨ als jij zélf grip wil krijgen op je sales en marketing content en gesprekken, je dit als essentiële skills ziet die jij je eigen wil maken vooraleer je dit uitbesteed❌ en niet met een team wil werken waar je alles aan uitbesteed zonder zelf een duidelijk beeld te hebben van wat er bij jou past, bij jouw onderneming, wat er werkt en wat nietMeer uitleg nodig? Dat vind je in deze blogpost.

Kort samengevat: wat maakt dit traject dan zo anders?

🙌 de combinatie van mijn specialisaties in verkopen, lanceren, digitale marketing en storytelling🙌 de skills die je hier leert zijn op elk aanbod toe te passen, niet enkel online cursussen🙌 de persoonlijke begeleiding in dit traject is hoog, stilletjes op de achtergrond verdwijnen is geen optie🙌 je leert strategische sales content schrijven die effectief je sales aandrijven, content puur voor 'awareness' is niet voldoende🙌 je krijgt een structuur die helpt om je passie onder woorden te brengen, geen strak stappenplan waar je niet van kan afwijken🙌 de kennis in dit traject is niet trendgevoelig, alles wat je hier leert is tijdloos en op elk kanaal toe te passen, op eender welk level in jouw business🙌 we kijken naar het brede geheel: je sales jaarplan, hoe alle verkopen zicht tot elkaar verhouden en gaan bijdragen aan je jaaromzet, mét genoeg momenten van rust, enkel leren hoe je één bepaald aanbod kan verkopen, is een druppel op een hete plaat

Meer uitleg nodig? Dat vind je in deze blogpost.

Of om het met de woorden van Elke Van den Ende te zeggen:"Als die nood er dus maar ergens is, zou ik niet te hard aarzelen en het gewoon doen.”
Ja, ik wil een vrijblijvend gesprek!
⏰ We starten in september 2023. Er zijn nog 5 plekjes. Je kan nu onmiddellijk een gesprek inplannen waarbij ik je nog een aantal vragen stel.Zo kan ik onze call grondig voorbereiden. Hierin bespreken we jouw situatie,je doelen en hoe het DeepDive programma hierbij kan helpen. Is het een match?Dan krijg je de mogelijkheid om in het groepstraject te stappen. Plaatsen zijn beperkt dus wacht niet te lang met het indienen van je aanvraag.
Ik vertel zo meer over mezelf en mijn achtergrond, maar wat ik vooral wil dat jij jezelf afvraagt: trekt mijn manier van werken jou aan? Hoe en hoe vaak ik 'zichtbaar' ben? Hoe ik mijn leven indeel en er een grote focus ligt op een goeie balans, tijd voor mezelf en mijn gezin?  Is het antwoord 'ja'? Dan ben je meer dan welkom. 🤗 Matchen onze manieren van werken niet? Dan raad ik je aan om een expert of coach te zoeken waarvan de manier van werken aansluit bij jouw ideale (ondernemers)leven. Dat gaat jou het hardst doen groeien.
Als sales- en lanceringsexpert heb ik er mijn missie van gemaakt om jou te helpen om jouw expertise in de spotlights te zetten en een succes te maken van jouw sales.En ik ben enorm fier om het allereerste traject te creëren waarin jij van A tot Z begeleid wordt in het opzetten van je sales strategie. Een traject waarin jij 8 maanden lang persoonlijk begeleid wordt zonder het prijskaartje van een 1-op-1 traject. Dat is waar dit traject het grote verschil maakt. Je wordt volledig ondersteund bij het implementeren van alles wat je hier leert. Je bent geen nummer voor mij. We gaan gericht met jouw onderneming aan de slag! Want er is geen "one size fits all" bij verkopen en lanceren. In dit traject ligt de nadruk op het vinden van je eigen stem en verkopen niet langer te zien als "mensen lastig vallen", maar "mensen verder helpen".Zodat jij je eigen strategie vindt waarmee jij moeiteloos de juiste klanten aantrekt en je expertise in de spotlights zet. Het traject is gebaseerd op mijn:👉 jarenlange ervaring als Social Media Strateeg en Marketing Campagnemanager voor Telenet. Waar ik marketing campagnes uittekende met een duidelijke social media strategie, e-mailmarketing campagne tot zelfs radio- en tv spots.👉 ervaring in het begeleiden van lanceringen van 96 experten aan de hand van dit stappenplan.👉 kennis die ik heb opgedaan in de opleiding Communicatiewetenschappen met Master in Strategische Communicatie en de postgraduaat Digitale Marketing en Communicatie.👉 kennis die ik heb opgedaan in opleidingen rond Sales Psychologie.👉 ervaring in het lesgeven door het geven van gastlessen in "Social Media Marketing". Wat je hier gaat leren is gebaseerd op jarenlange kennisvergaring, eigen ervaringen én de ervaringen van mijn klanten. Want elke ondernemer is anders en heeft een ander stappenplan nodig. Ik kijk ernaar uit om samen jouw stem te vinden. Zodat verkopen iets plezant wordt en je met zelfvertrouwen moeiteloos blijft doen.

Vragen die experten zoals jij stellen voor ze hun sales skills een zotte upgrade geven 💥

Je gaat ongetwijfeld veel bijleren uit dit traject, maar niet alles zal op jou van toepassing zijn. Dat is de reden waarom ik dit traject aanraad specifiek voor experten die een cursus, programma of coachingstraject verkopen. Desalniettemin zijn er al tal van juweliers, breimerken, webshops met cadeautjes... die het traject gevolgd hebben en super tevreden zijn. Ik raad je aan om een aanvraag in te dienen zodat we samen kunnen bekijken of het een match is.
Ik begrijp je volledig. Als geld momenteel een beetje krap zit, kan het heel moeilijk zijn om je focus te vinden. Zelfs al is het nu misschien net de moment om aan je zaak te werken zodat je meer en vooral de juiste klanten kan aantrekken. Voor mij is het belangrijk dat jij met een goed gevoel en de juiste energie in dit traject kan stappen. Dat de spanning die je voelt om deze investering in jezelf en jouw onderneming te maken, dat dit jou zin geeft om ervoor te gaan. Om alles uit dit traject en mijn persoonlijke begeleiding te halen. Want het DeepDive traject is een programma bomvol praktische oefeningen, templates, tools en scripts. Waarmee mijn klanten oa. het dubbele van hun sales hebben behaald en vooral veel meer plezier aan verkopen én de samenwerkingen met hun klanten beleven. 

Dankzij dit traject ga jij:

✅ een correcte, hogere prijs kunnen vragen

✅ meer, en vooral, de juiste klanten aantrekken

✅ je agenda ruim vooraf vullen en voor een stabiele omzet kunnen zorgen

 Die resultaten kan je enkel behalen als je met een goed gevoel en volle goesting kan instappen. Als je door deze investering vooral veel angst voelt en je uit het verleden weet dat dit jou verlamt, dan is dit geen traject voor jou. Ik ben er voor jou in elke stap. De Mastermind calls zorgen ervoor dat we elkaar elke 2 weken zien en ik jouw stok achter de deur ben om jou gefocust te houden en een klankbord te zijn wanneer je dit nodig hebt. Maar je moet het nog steeds zelf doen. En ik geloof dat de energie waarmee je dit traject aanvliegt hier een groot verschil in kan maken. Het vraagt een inspanning langs jouw kant. Wat uiteindelijk zal zorgen voor levenslang moeiteloos verkopen. Om dit financieel draaglijker te maken, kan je het traject in 12 termijnen betalen van € 330 ex btw. Maar als je nu teveel in angst zit en het financiële aspect een te grote druk op jouw schouders legt, is het de vraag of dit traject jou gaat motiveren of eerder verlammen. Ik help jou graag met het uitzoeken wat voor jou de beste stap is. Vraag gerust een gesprek aan. Samen krijgen we meer helderheid in jouw hoofd. ❤️
In dit traject is het belangrijk dat jouw aanbod voor min. 80% op punt staat. Als jij nog geen bereik hebt, is het vooral belangrijk dat jij wél het nodige wil doen om dit te verhogen. Ik ga jou leren hoe jij je bereik kan vergroten bij je ideale klant en zelfs met een minimum aan volgers je aanbod consistent kan verkopen.Elke persoon of onderneming is anders. Twijfel je of het te vroeg is voor jou? Vraag gerust een gesprek aan. Ik zal altijd eerlijk zijn indien het te vroeg komt en je zelfs doorverwijzen naar mensen die jou nu wel al kunnen helpen.
Absoluut! Want het traject is zoveel meer dan lanceren. Het helpt jou bij al je verkopen. Het eerste half jaar gaan we ons vooral focussen op het uitwerken van jouw unieke sales strategie. Zie vraag 5 om te ontdekken hoe we dit samen doen. ;) Waarom spenderen we hier zoveel tijd aan? Omdat een sales strategie een project is van lange adem. Je wil dat dit staat als een huis en jij daar nog jaren op verder kan teren. Daarom doen we er samen alles aan om dit helemaal op punt te krijgen. We gaan het samen oorverdovend duidelijk maken dat jij dé expert bent in je vak.
In deze sessies schrijven we samen jouw unieke sales strategie. Hierin ga jij:
 💥 een zicht krijgen op wat jouw meerwaarde is of wat jou uniek maakt t.o.v. concurrenten,
 💥 leren hoe je dat kan uitspelen zodat klanten absoluut met jou willen samenwerken en verkopen niet draait om overtuigen, maar het afchecken van de match,
 💥 leren hoe je via gebundelde lanceringen jouw jaarplanning volkrijgt, zo niet constant moeten verkopen maar effectief op je passie kan focussen, je klanten en zo meer tijd overhoudt voor jezelf en jouw geliefden. Een té volle agenda is NIET de bedoeling.
 💥 je salescijfers leren kennen: hoe loopt het nu? Waar moet je naar kijken? Wat moet je meer doen of net niet meer doen?
 💥 creatieve manieren leren kennen om te verkopen zonder social media.
 💥 weten hoe je last minute kan lanceren of laagdrempelig verkopen
 💥 een salesplan leren opstellen zodat jij baas wordt over je eigen tijd en dit vooral naar jouw expertise, je klanten en je gezin kan gaan
Absoluut! In dit traject werken we samen jouw unieke sales strategie uit die toe te passen is op eender welk aanbod als expert of coach. Of dat nu shoots zijn als fotograaf, een branding traject als grafisch designer, het afleveren van een website als webdeveloper, een constante samenwerking als copywriter... maar evengoed een online cursus of groepstraject dat je daarnaast nog hebt lopen. Je strategie zal op alles van toepassing zijn.

Je strategie zal op alles van toepassing zijn en bestaat oa. uit:

✅ een sales jaarplan zodat jij weet wanneer het tijd is voor rust, opwarmen van klanten en effectief verkopen

✅ duidelijk overzicht van wat jou uniek maakt, je meerwaarde is en hoe je dit oorverdovend duidelijk maakt

✅ het kennen van jouw cijfers en weten wat je nodig hebt om je omzetdoelen en ideale agenda te behalen

✅ een helder stappenplan dat je tijdens elke verkoopmoment kan herhalen

✅ massa's sales teksten die jouw visie helder formuleren adhv verschillende invalshoeken zodat je ideale klant zich zeker aangesproken voelt

Ja! Gedurende 6 maanden kan jij al jouw sales communicaties delen in de community waar ik uitvoerig mijn feedback geef. Dit kan gaan van salespagina's, e-mails, social media posts of stories, podcasts... of eender wat jij graag met mij deelt. Waarom kan dit enkel in de community? Omdat we zoveel van elkaar kunnen leren. Op deze manier is mijn feedback door elke deelnemer te lezen wat extreem waardevol is. Aangezien er ongetwijfeld adviezen en tips tussen staan die ook relevant zijn voor jouw situatie.
Allereerst: goed bezig! Heel blij voor jou dat de zaken zo goed gaan én dat je dit zelf ook beseft. Heerlijk! Mijn antwoord: ja, je gaat in dit traject nog veel kunnen bijleren. Zeker als jij ✅ meer controle wil krijgen over je agenda, ✅ meer ideale klanten wil aantrekken die jou voldoende uitdagen,✅ tijd wil overhouden om "on top of your game" te blijven en je klanten kwaliteit te blijven garanderen,✅ tijd wil overhouden voor jezelf, je creativiteit, je gezin/partner/familie/vrienden,✅ af wil van het gevoel jezelf constant te moeten bewijzen,✅ al het bovenstaande zonder te moeten inboeten aan omzet (en zelfs méér te verdienen) Dit traject is al eerder gevolgd door ervaren ondernemers die hun omzetdoelen behaalden. Wat zij hier voornamelijk uit hebben gehaald, is dat ze hun eigen strategie hebben ontwikkeld en met meer gemak en zelfvertrouwen verkopen. Zonder de stress die er vroeger telkens bij kwam kijken. Waardoor ze meer energie en goesting overhouden om met hun klanten aan de slag te gaan, enkel de juiste klanten aantrekken én verkopen algemeen veel moeitelozer gaan. We gaan hier nu zelfs nog dieper in dankzij de uitgebreide Mindset module van Justine Seynhaeve. 👉 Het doel is dat jij baas wordt over je eigen tijd. Dat je agenda niet bomvol staat, maar je net tijd hebt om jouw expertise te blijven finetunen. Om kwaliteit aan je klanten te blijven garanderen, maar er ook voor jouw gezin, vrienden of partner te kunnen zijn. Zonder aan omzet te moeten inboeten. Integendeel.
Alle begrip als je najaar al volledig volgeboekt zit. Ik ben de eerste om te zeggen dat balans enorm belangrijk is.  Het is een intensief programma waar jij enorm veel templates, tools, strategieën, scripts… aangereikt krijgt. En waar ik en jouw mede-cursisten verwachten dat jij zo vaak mogelijk in de 2-wekelijkse Mastermind calls aanwezig bent. Het is dus niet zo dat je enkel de video’s gaat bekijken en klaar. Bij elke les horen er oefeningen waar jij echt mee aan de slag gaat. Na het bekijken van een les reken je dus best nog tijd om alles voor je eigen zaak uit te werken. Hoe lang je hiermee bezig bent, hangt heel hard van persoon tot persoon af. Ik raad je wel aan om sowieso 2 tot 4 uur per week te voorzien om met dit traject aan de slag te gaan. Omdat alles wat je in dit traject leert jou enorm zal doen groeien, maar dit uiteraard ook tijd vraagt. Sommige zaken ga je moeten laten bezinken voor je ermee aan de slag gaat. De kans op slagen hangt dus volledig van jouw inzet af. Het traject is een toolbox waarin jij alles kan vinden om jouw verkopen tot een succes te maken, maar het is geen one size fits all. Het is de bedoeling dat jij aan de hand van oefeningen jouw stem vindt. Jouw manier van verkopen waar jij je comfortabel bij voelt. En dat vraagt wel wat werk langs jouw kant. Dat tot prachtige resultaten gaat leiden. ✨ Verder is er elke maand een Sales Strategie werksessie. De data ontvang je na inschrijving, maar er wordt ook steeds een replay aangeboden.
Ik begrijp dat een gelimiteerde tijd aan toegang je kan afschrikken. Want wat als je dan nog niet alles bekeken hebt?  Ik kan je al vertellen dat mijn ervaring iets anders vertelt. In het verleden heb ik gemerkt dat wanneer ik een cursus of traject levenslang aanbied, er een aanzienlijk deel van de deelnemers niet onmiddellijk met het lesmateriaal aan de slag gaat. En van uitstel, komt afstel. Om jou dus te motiveren om écht met het traject aan de slag te gaan, heb ik er nu een beperkte limiet aan toegevoegd.  Maar geen zorgen: al het materiaal wordt ter beschikking gesteld. Wat maakt dat als jij het traject volledig doorloopt binnen de 6 maanden, je van al het materiaal je eigen kopie hebt en hier levenslang mee aan de slag kan. Zo kan jij je strategie er telkens opnieuw bijnemen bij alle verkopen van jouw aanbod.
Zodra je intekent krijg je 1 jaar lang toegang tot al het lesmateriaal. Alles wordt ter beschikking gesteld. Om jou hierin te gidsen, plannen we een 1-op-1 Kick-Off call in begin/midden september. Zodat ik jou wegwijs kan maken en we samen helder formuleren wat jouw doel zal zijn tijdens het traject. Zo zorgen we er samen voor dat jij na 6 maanden effectief resultaten ziet en bij elke stap begeleid wordt. In de week van 19/09/2022 staan de eerste Mastermind calls gepland. Dan gaan we écht van start. De moment waarop de Mastermind calls voor jou tweewekelijks zullen doorgaan, stemmen we samen af.
Voor mij is het heel belangrijk dat we een match zijn én dat ik kan garanderen dat het DeepDive traject exact is wat jij zoekt. Daarom plan ik graag eerst een gesprek zodat we samen kunnen bekijken waar voor jou de grootste groeikansen liggen en hoe het DeepDive traject jou hierbij kan helpen.
In februari 2024 start er een nieuwe rond van de DeepDive.
We starten met een 1-op-1 Kick-off call in de eerste weken van februari. Daar bepalen we samen wat jouw doel zal zijn in dit traject. Zodat je een duidelijke focus hebt en ook effectief resultaten ziet na 8 maanden. In deze call geef ik ook aan wat ik als prioriteit zie voor jou en met wat je alvast aan de slag kan op het online leerplatform. De online Mastermind Calls gaan van start in de week van 18/09. Dit is een tweewekelijkse call van max. 2 uur waarin jij (samen met 4 andere ondernemers) jouw stappen, vragen en struggles deelt. Zodat ik jou bij elke stap kan ondersteunen en ervoor kan zorgen dat jij je focus behoudt. Deze calls vind ik zelf ongelofelijk fijn! Hier ontstaan keer op keer hechte groepjes van ondernemers die elkaar steunen en aanmoedigen. Exact wat je als ondernemer kan gebruiken aangezien het soms best een eenzaam bestaan kan zijn. Verder is er elke maand een Sales Strategie werksessie. In deze online sessies van 3 uur geven we stap voor stap vorm aan jouw unieke sales strategie via een live training. Deze sessies geven altijd enorm veel energie en zin om in actie te schieten. Om van dat gevoel te profiteren, wordt er ook tijd voorzien om met de opdrachten aan de slag te gaan via een live co-working moment. Afsluitend kan je nog al je vragen stellen. De momenten waarop deze sessies doorgaan worden meegedeeld na inschrijving. Er zal ook altijd een replay gedeeld worden indien je een sessie moet missen. Verder heb je t.e.m. augustus 2024 nog toegang tot het online leerplatform én heb je gedurende een jaar nog 2 emergency calls.

Kort samengevat: wat maakt dit traject dan zo anders?

🙌 de combinatie van mijn specialisaties in verkopen, lanceren, digitale marketing en storytelling🙌 de skills die je hier leert zijn op elk aanbod toe te passen, niet enkel online cursussen🙌 de persoonlijke begeleiding in dit traject is hoog, stilletjes op de achtergrond verdwijnen is geen optie🙌 je leert strategische sales content schrijven die effectief je sales aandrijven, content puur voor 'awareness' is niet voldoende🙌 je krijgt een structuur die helpt om je passie onder woorden te brengen, geen strak stappenplan waar je niet van kan afwijken🙌 de kennis in dit traject is niet trendgevoelig, alles wat je hier leert is tijdloos en op elk kanaal toe te passen, op eender welk level in jouw business🙌 we kijken naar het brede geheel: je sales jaarplan, hoe alle verkopen zicht tot elkaar verhouden en gaan bijdragen aan je jaaromzet, mét genoeg momenten van rust, enkel leren hoe je één bepaald aanbod kan verkopen, is een druppel op een hete plaat

Het is zeker oké als jij je deuren liever altijd open laten staan. Zodat de moment dat er een potentiële klant NU hulp nodig heeft en geïnteresseerd is in je aanbod, ze dan in kunnen stappen.Ook dan match jij met dit traject. Want los van die klanten die jou pro-actief contacteren omdat ze hulp zoeken, zijn er heel wat klanten die effectief begeleid moeten worden in hun aankoopproces. Die informatie nodig hebben over jouw manier van werken, jouw visie, hoe jij effectief voor resultaten kan zorgen... maar die niet zelf gaan zoeken naar die informatie op jouw website.Of sterker: die zelf de urgentie van hun vraag of probleem niet zien. Tot ze jouw communicaties zien verschijnen. En dan pas beseffen dat dat is wat ze nodig hebben. Dat jij en jouw aanbod de sleutel zijn tot hun persoonlijk of business succes.Om dat duidelijk over te kunnen brengen, heb jij een plan van aanpak nodig. Een sales content strategie, maar zelfs ook een sales jaarplan. Want het is belangrijk dat jij de controle neemt over jouw sales. Dat jij bepaalt wanneer jij actief gaat werken aan het verkopen van je aanbod. Welke sales jij daar minimum uit wil halen en hoe dit gaat bijdragen tot jouw jaaromzet.Zodat jij weet wanneer je in actie moet schieten en jij je stap voor stap goed kan voorbereiden. En niet holderdebolder losse flodders de wereld instuurt. In de hoop daar toch nog snel sales uit te halen.Want laten we eerlijk zijn: wat heeft dat je tot nu toe opgeleverd? Ondoordacht verkopen? Nog snel snel een e-mail of story maken in de hoop dat iemand een call inboekt of ingaat op je aanbod. Om vervolgens niet veel actie te zien en er dan toch maar stilletjes te over zwijgen. En jezelf beloven dat je er de volgende maand sneller mee aan de slag gaat.Ik zeg dit niet om jou te shamen, allesbehalve. Elke expert, inclusief mezelf, heeft al in dat schuitje gezeten.'Tussen de soep en de patatten' is geen strategie dat consistent resultaten kan opleveren.