Je kan het DeepDive traject een beetje beschouwen als een traject waarin je leert verkopen/lanceren, content schrijven en meer algemene business coaching. Want in de Mastermind calls komt eender welke twijfel die je hebt aan bod. Die combinatie van mijn specialisaties in verkopen, lanceren, digitale marketing én storytelling, maakt dit een uniek traject. Je krijgt in dit traject van mij alle skills die er nodig zijn om je expertise te verkopen. Niet gewoon één aanbod, maar jij als expert.

Verder leer je in dit traject niet alleen hoe je online cursussen kan verkopen of lanceren, maar is dit op eender welk aanbod toe te passen. En dat maakt dit traject uniek. Andere trajecten leggen heel hard de focus op online cursussen met de insteek dat die je kunnen helpen afstappen van ‘uurtje factuurtje’ en je meer passief geld kunnen laten verdienen. Wat top is! Maar mijn business en die van mijn klanten is meer dan ‘online cursussen’ alleen. Nauw samenwerken met klanten blijft iets wat jij en ik belangrijk vinden. En ook voor dat aanbod kan je in dit traject terecht.

Daarnaast is de persoonlijke begeleiding die je in dit traject krijgt heel hoog. Net omdat je in kleine mastermind groepjes van max 5 deelnemers wordt ingedeeld, je continu feedback kan vragen op je content via Notion, maar ook op al je vragen via WhatsApp. In een 1-op-1 Kick-off sessie leggen we ook jouw doel voor de komende 8 maanden vast. Waar we continu naar terugkoppelen en samen bekijken wat voor jou de volgende actie is om dichterbij dat doel te komen.

Daarnaast interview ik jou halverwege het traject over jouw expertise. Omdat we zo nauw samenwerken, weet ik welke vragen ik kan stellen om jouw goud naar boven te halen. Zodat jij dit interview kan inzetten als video content én ter inspiratie voor jouw sales communicaties.Verder heb je 2 noodcalls waar je een jaar lang gebruik van kan maken. Ideaal op momenten wanneer je voelt dat je een extra paar ogen en brein kan gebruiken.

Dat maakt van dit traject eigenlijk praktisch een 1-op-1 traject. Maar zonder het prijskaartje van een 1-op-1 traject van 8 maanden.

Dit is een groot verschil met andere groepstrajecten. Daar is de persoonlijke begeleiding beperkt tot groepscalls, Q&A’s en één grote community waar alles in terechtkomt, waardoor je of al blij moet zijn als jouw case er wordt uitgepikt tijdens zo’n call, of je voelt een drempel om je vraag te stellen of je content te delen ter feedback net omdat je niet iedereen in die groep kent en niet het nodige veilige gevoel hebt om dat te kunnen doen. Ik ben ook persoonlijk betrokken en ga altijd met jou checken wat er in je hoofd speelt. Hoe we bepaalde stappen kleiner kunnen maken en wat er voor jou nu prioriteit is en wat niet.

In dit traject focussen we ook heel hard op content schrijven. En dan specifiek sterke, strategische, sales content. Wat nog iets helemaal anders is als content in het algemeen. Omdat ik jou in dit traject leer hoe alle content die je deelt bijdraagt of toewerkt naar het verkopen van een specifiek aanbod.

  • Hoe je een waterdicht sales contentplan maakt waarmee je potentiële klanten opwarmt en daarna converteert naar klanten.
  • Ik leer je daar ook hoe je slim je content kan hergebruiken.
  • Hoe je vanuit de nood van de klant content gaat schrijven en niet vertrekt vanuit wat jij belangrijk vindt en wilt delen. Uiteraard is daar een overlap, maar de insteek en de impact is helemaal anders.
  • Je leert hoe je marketing acties effectief iets opleveren. En niet alleen maar zorgen voor reacties als ‘Amai, gij bent wel goed bezig he’, zonder dat je dat ‘goed bezig zijn’ ook weerspiegelt ziet in je sales.

Elke ronde zijn er weer copywriters en merk strategen die meedoen. En keer op keer geven zij aan hoe dit perspectief, wat ze in dit traject leren, hen helpt om met een blik van buitenaf naar hun eigen onderneming te kijken. Om eindelijk helder te krijgen wat ze kunnen, willen en moeten vertellen om hun eigen sales te boosten.

Verder krijg je in dit traject geen strak stappenplan dat je MOET volgen of een lijst met tactieken en trucjes die nu misschien werken, maar eens Instagram of een ander kanaal zijn algoritme verandert, die plots niet meer werken. Dat is niet waar dit traject om draait.

Ik geef jou een structuur die jou helpt om jouw passie onder woorden te brengen. Woorden die jouw potentiële klant verstaat en wil horen of moet horen om klaar te worden gestoomd voor jullie samenwerking. Het is geen keurslijf of strak stappenplan dat je moet volgen, je kan er volledig je eigen invulling aan geven. Het is puur een manier om jou handvaten aan te reiken om jouw podium te pakken, de juiste woorden te vinden, woorden die niet alleen raken, maar ook sales stimuleren. Want mooie woorden alleen, zijn niet genoeg.

Wat dat maakt dat dit traject niet afhankelijk is van trends of één kanaal. Er komen veel voorbeelden aan bod. Voorbeelden van posts, e-mails, salespagina’s…. maar wat je hier leert, kan je op alle kanalen toepassen. En is dus future proof voor moest er weer een ander social media kanaal opkomen.

En last but not least: dit traject focust op het grote geheel. Op al je verkopen, wanneer jij die gaat plannen, wat je daarvoor nodig hebt om je jaaromzet te kunnen halen, maar ook wanneer je je rust kan en vooral ook moet pakken. Ik kan je wel leren hoe je een goed contentplan maakt om je aanbod te verkopen, maar het is belangrijk dat je daar ook op jaarbasis naar kijkt en over nadenkt.

Dat je jezelf niet gaat tegenwerken en teveel wilt doen. Maar ook alles goed plant en niet te laat begint met het voorbereiden van je verkopen. Zodat je niet achter de feiten aanholt of teveel hooi op je vork neemt en dingen tegelijk of kort op elkaar gaat willen verkopen.

👉 Dat is wat dit traject uniek maakt:

  • de combinatie van verkopen, lanceren, digitale marketing, storytelling en business coaching
  • skills die je op elk aanbod kan toepassen
  • hoge persoonlijke begeleiding, stilletjes op de achtergrond verdwijnen is geen optie
  • je leert strategische sales content schrijven die effectief je sales aandrijven
  • je krijgt een structuur die helpt om je passie onder woorden te brengen, geen strak stappenplan waar je niet van kan afwijken
  • niet trendgevoelig, alles wat je hier leert is tijdloos en op elk kanaal toe te passen, op eender welk level in jouw business
  • kijkt naar het brede geheel: je sales jaarplan, hoe alle verkopen zich tot elkaar verhouden en gaan bijdragen aan uw jaaromzet, met genoeg momenten van rust

En met deze blogpost heb ik alles verteld over het DeepDive traject. Voel je dat dit is wat je nodig hebt? Of twijfel je of jouw specifieke situatie ook matcht met het traject? Plan dan hier een vrijblijvend gesprek zodat we samen kunnen bespreken of ik iets voor jou kan betekenen.

share: