Welkom in hetDeepDive traject

Het 6-maanden programma waarin jij je eigen sales strategie opstelt, een krak wordt in sales content schrijven én het voeren van sales gesprekken. Zodat jij vol zelfvertrouwen en mét energie al je trajecten verkoopt en consistent vult. Zonder je ongemakkelijk, pushy of leeggezogen te voelen.
Ja, dit heb ik nodig!
Belangrijke vraag voor coaches en experten die ondanks hun hard werken en zotte skills nog steeds het gevoel hebben dat ze klanten moeten overtuigen en het strontbeu zijn om foute klanten aan te trekken. Als er een manier zou zijn om niet constant te moeten verkopen, maar je met een duidelijke sales strategie: 😎 het oorverdovend duidelijk maakt dat jij dé expert bent in je vak👯‍♀️ heel je agenda ruim op voorhand volgeboekt staat met ideale klanten🤓 waarbij je genoeg tijd voorziet om je expertise verder uit te blijven diepen (lees: bijleren en blijven spelen)❤️ je er kan zijn voor je familie en vrienden💰 én je volledige jaaromzet garandeert Zou je dan ein-de-lijk uit uw ei breken en de verantwoordelijkheid en controle over je eigen sales nemen?

Na het DeepDive traject

🚀  Leveren je marketing acties effectief sales op. En dat in de vorm van een permanente wachtrij aan potentiële klanten die met jou willen samenwerken. Gedaan met jezelf constant te moeten bewijzen 🚀 Weet jij hoe jij je meerwaarde onder woorden kan brengen via sterke sales content en sales gesprekken waarmee jij eender welk aanbod kan verkopen zonder te pushen, overtuigen of te moeten spieken bij anderen. Een strategie die tijdloos is en je op eender welk niveau in jouw business kan blijven toepassen. 🚀 Werk je enkel samen met klanten die jouw expertise waarderen, respecteren en bereid zijn daar een correcte prijs voor te betalen. Waardoor je agenda nooit nog te vol of te leeg moet staan. 🚀 Is het oorverdovend duidelijk dat jij dé expert bent in je vak en bepaal jij of de klant matcht met jou. Niet omgekeerd. 🚀 Heb jij een sales jaarplan zodat je voldoende tijd voorziet om energie bij te tanken en je verkopen beperkt tot enkele strategische momenten 🚀 Kan jij je klanten een top kwaliteit blijven garanderen doordat je de tijd hebt om naast je werk “on top of your game” te blijven én energie kan bijtanken bij je gezin, partner, vrienden of familie. Zonder aan omzet in te boeten. Integendeel. 💰

En dat is nog maar het begin...

In dit traject leer ik jou alles waarmee ik klanten de afgelopen jaren heb geholpen om trajecten van 2.500, 6.000 tot 10.000 euro te verkopen zonder allerlei toeters en bellen, maar vanuit hun expertise. Ik heb hen geleerd hoe ze hun kennis kunnen laten spreken en hun meerwaarde duidelijk kunnen maken zodat geen enkel sales gesprek nog voelt als overtuigen. En je enkel samenwerkt met ideale klanten waar jij energie van krijgt. 💥

De deuren zijn helaas toe maar...

... de wachtlijst ontvangt als eerste alle informatie eind mei én krijgt de mogelijkheid om in te stappen via termijnen zonder meerkost.Er zijn slechts 15 plaatsen dus first come, first served.

  

Ik zet mij op de wachtlijst 🤩

Wachtlijst DeepDive traject

    Ik respecteer je privacy. Je gegevens worden met niemand gedeeld en je kan op elk moment uitschrijven.

    Het traject helpt je zelfs om een 'Tomorrowland belevenis' van je verkopen te maken

    Elke Van den Ende heeft aan de hand van de DeepDive een lanceringsplan uitgewerkt voor een online cursus die ze samen met Kaat en Leentje heeft uitgewerkt. Ze hebben deze cursus in de eerste verkoopronde aan 160 fotografen verkocht. 🤯

    De eerste minuut dat de deuren open waren, vlogen de 20 early birds zelfs al de deur uit. Terwijl hun initiële doel van 30 deelnemers al een maximum leek. In deze podcast vertelt elke hoe ze de DeepDive hierbij gebruikt heeft.

    Elke geeft enorm interessante informatie over haar kijk op verkopen en ‘expert zijn’. Wil je enkel haar ervaring m.b.t. de DeepDive beluisteren? Spoel dan door naar 36:50.

    Ja, dat wil ik ook!

    Quotes uit de aflevering:

    “De DeepDive gaf een ongelofelijke houvast in het voorbereiden van de lancering. Het gaf een duidelijk plan van wat we wanneer gingen laten zien. Wat de belangrijkste vragen waren die we moesten beantwoorden… “ “Je surft tijdens het verkopen vaak mee op de energie van mensen en als er dan weinig vraag komt, is het heel gemakkelijk om te denken dat er niemand is geïnteresseerd. En er gewoon over te zwijgen. Maar door op voorhand een plan te hebben, deed de respons er bijna niet toe. We bleven gewoon delen en vertellen en dat heeft duidelijk heel hard gewerkt. Er waren mensen aan het lachen van “dat heeft hier echt een Tomorrowland-effect” en ze waren aan het vertellen dat ze ontzettende fomo kregen. Ze hadden het gevoel dat de cursus heel hard de moeite waard ging zijn.” “Zonder de DeepDive zouden we dit veel minder gestructureerd hebben aangepakt, minder voorbereid, minder doelgericht, minder vanuit de noden van de fotografen die we wilden bereiken. Dan zou het veel wispelturiger zijn geweest. Terwijl nu alles niet vooraf klaar lag, maar het lag wel vast op welke momenten we iets gingen delen en richtlijnen van wat we konden delen. Dat was nodig. Want het is echt een grote cursus met een groot doelpubliek. Zonder zou het chaos geweest zijn.”
    “Wat ik uit de DeepDive heb meegenomen is dat je zeer effectief, efficiënt en doelgericht kan verkopen zonder dat het goedkoop of onoprecht aanvoelt. Dat het echt vertrekt vanuit ‘kan ik u hiermee helpen’ en daarover in gesprek gaan. Want er zijn ook mensen die soms een zetje nodig hebben. Dat gaat niet over overtuigen van iets dat ze niet nodig hebben, maar wel meer over ‘nog niet durven’ of vragen hebben of dat ze zichzelf nog laten tegenhouden door gedachten als ‘ik ben hier nog te amateuristisch voor’, ‘ik verdien dit niet’, ‘ik durf nog niet investeren’… En daar dan oprechte conversaties over voeren. (…) Die gesprekken durven aangaan. Vragen durven stellen. En soms ook durven uitkomen bij “oké, dit is niet voor jou”. Ik ga niet pushen als ze aangeven dat ze er geen ruimte voor hebben. Misschien dat we dan in de toekomst elkaar nog horen."(...)“Vanuit veel integriteit en de oprechte wil om mensen te helpen, vanuit je expertise in conversatie gaan bij mensen. Dat is meer hoe ik verkopen nu zien. En dat heeft gigantisch goed gewerkt. En het is fijn om dat te ervaren. Dat je er ook een mega succes uit kunt halen zonder dat je uw waarden en principes achter u moet laten.”
    “Ik begon te voelen dat ik met nieuwe dingen bezig was die minder evident zijn en waarvan mensen minder overtuigd zijn dat ze dat nodig hebben. Of dat ze er absoluut bij willen zijn. En waardoor er meer van mijn kant moest komen. Om uit te leggen wat het juist was en hoe het in elkaar zat. Daarmee dat lanceren en verkopen meer op mijn radar kwam. En niet gewoon doen wat voor mij klopt of wat ik leuk vind. En er meer over nadenken.Waar ik geen fan van ben, is een heel Amerikaanse, plat commerciële aanpak. Dat spreekt mij niet aan als persoon. Dat is niet hoe ik naar buiten wil komen en niet hoe mijn klanten willen aangesproken worden. Ik vond het dan heel fijn dat de DeepDive heel concreet is, veel handvaten geeft, maar het vertrekt ook vanuit integriteit en oprechtheid. En dat komt er eerst: 'zo kan je mensen verder helpen' en niet 'zo kan je er veel geld aan verdienen'.”
    “De DeepDive is geen keurslijf. Het is meer een leidraad die je zelf nog invulling kan geven. Waar je veel creativiteit en persoonlijkheid in kan steken. Het is geen vaste methode die u ligt of niet ligt. Het is meer een structuur die je aanbiedt. En inzichten. Waardoor je er zelf nog heel veel kanten mee op kunt. Ik hoor rondom mij veel van “wat moet ik doen” en dat zijn dan reels, dansen en naar dingen wijzen. Dat is het niet voor mij. (…)Ik denk dat veel mensen zich daar in gevangen voelen. Dat ze met hun aanbod meer naar buiten willen komen, maar dat niet willen doen. (…)Je kan proberen om uit je comfortzone te komen en dingen uitproberen, maar als je het gevoel hebt dat het totaal niet voor jou is, gaan mensen dat ook voelen en er ongemakkelijk van worden. Dat is fijn in de DeepDive. Je zegt niet ‘dit is de methode die het beste werkt’. Het gaat meer over het contact met mensen, hoe je in gesprek gaat, hoe je de juiste onderwerpen vindt om over te praten.”
    “Iedereen die zijn eigen manier wil vinden om op een duurzame manier te communiceren over haar aanbod. En daar goed over wil nadenken, heel doelgericht. En die deze houvast kunnen gebruiken. Er zijn mensen waarbij het heel intuïtief loopt. Ik heb dat ook lang zo gedaan, maar ik denk dat het nooit kwaad kan om deze kennis achter de hand te hebben. Want er gaat altijd voor iedereen een moment komen waarop het moeilijker wordt of dat het minder loopt. En voor mij is dit een heel nuttige investering geweest. Ik heb dat er minstens tientallen keren uitgehaald. Ik voelde toen zelfs geen onmiddellijke nood en toch heeft het mij heel hard verder geholpen. Maar als die nood er dus maar ergens is, zou ik niet te hard aarzelen en het gewoon doen.”

    Wat andere klanten zeggen

    Ik vertel zo meer over mezelf en mijn achtergrond, maar wat ik vooral wil dat jij jezelf afvraagt: trekt mijn manier van werken jou aan? Hoe en hoe vaak ik 'zichtbaar' ben? Hoe ik mijn leven indeel en er een grote focus ligt op een goeie balans, tijd voor mezelf en mijn gezin? Is het antwoord 'ja'? Dan ben je meer dan welkom. 🤗 Matchen onze manieren van werken niet? Dan raad ik je aan om een expert of coach te zoeken waarvan de manier van werken aansluit bij jouw ideale (ondernemers)leven. Dat gaat jou het hardst doen groeien. Als sales- en lanceringsexpert heb ik er mijn missie van gemaakt om jou te helpen om jouw expertise in de spotlights te zetten en een succes te maken van jouw sales.En ik ben enorm fier om het allereerste traject te creëren waarin jij van A tot Z begeleid wordt in het opzetten van uw sales strategie. Een traject waarin jij 6 maanden lang persoonlijk begeleid wordt zonder het prijskaartje van een 1-op-1 traject. Dat is waar dit traject het grote verschil maakt. Je wordt volledig ondersteund bij het implementeren van alles wat je hier leert. Je bent geen nummer voor mij. We gaan gericht met jouw onderneming aan de slag! Want er is geen "one size fits all" bij lanceren en verkopen. In dit traject ligt de nadruk op het vinden van je eigen stem en verkopen niet langer te zien als "mensen lastig vallen", maar "mensen verder helpen".Zodat jij je eigen strategie vindt waarmee jij moeiteloos de juiste klanten aantrekt en je expertise in de spotlights zet. Het traject is gebaseerd op mijn:👉 jarenlange ervaring als Social Media Strateeg en Marketing Campagnemanager voor Telenet. Waar ik marketing campagnes uittekende met een duidelijke social media strategie en e-mailmarketing campagne tot radio en tv spots.👉 ervaring in het begeleiden van lanceringen van 74 experten aan de hand van dit stappenplan.👉 kennis die ik heb opgedaan in de opleiding Communicatiewetenschappen met Master in Strategische Communicatie en de postgraduaat Digitale Marketing en Communicatie.👉 kennis die ik heb opgedaan in opleidingen rond Sales Psychologie.👉 ervaring in het lesgeven door het geven van gastlessen in "Social Media Marketing". Wat je hier gaat leren is gebaseerd op jarenlange kennisvergaring, eigen ervaringen én de ervaringen van mijn klanten. Want elke ondernemer is anders en heeft een ander stappenplan nodig. Ik kijk ernaar uit om samen jouw stem te vinden. Zodat verkopen iets plezant wordt en je met zelfvertrouwen moeiteloos blijft doen.
    Ja, ik wil op de wachtlijst!

    Nog meer lieve woorden 🥰

    Ja, dat wil ik ook!